|
|
De Familie Academie
Werkt met de juiste diploma's, certificaten, documenten, instelling en houding. Deze organisatie wordt zeer zeker aangeraden door klanten van De Familie Academie.
Bedrijfsgegevens:
De Familie Academie.
eendrachtstraat 34
8121AJ Olst Overijssel
Tel: 06-17445612
KvK: 08169060
Website: www.deFamilieAcademie.nl
|
Klanttevredenheid
Uit het drie jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek van Erkend Adviesbureau blijkt dat de opdrachtgevers wederom positief uitspreken over de maatwerkopleidingen van deFamilieAcademie. Ook over de samenwerking met deFamilieAcademie worden positieve reacties gegeven. Gevraagd naar de sterke kanten noemen opdrachtgevers verschillende punten. Het meedenken met de organisatie en het inspelen op ontwikkelingen zijn belangrijke punten. deFamilieAcademie werkt uit passie en met de basis professionaliteit. Ook de flexibiliteit bij het ontwikkelen van maatwerk wordt op prijs gesteld. De te behalen doelstelling(en) van de cursus komen goed naar voren, zowel in het voortraject, de uitvoering en in de dagelijkse praktijk van de deelnemers. De kwaliteit van de trainers en medewerkers, bijvoorbeeld waar het gaat om inspelen op de groep, worden vermeld als sterke punten. Het materiaal is van goede kwaliteit en herkenbaar vanuit de doelstelling van de maatwerkopleiding. Oefeningen zijn veelal op de praktijk gericht. Daarnaast heeft keurmerk Erkend Adviesbureau referenten gebeld. Deze referenten waarderen de trainingen/adviezen van deFamilieAcademie van het voortraject, uitvoering, eventuele wijzigen en prijs/kwaliteit verhouding als uitstekend.
-
Toelichting klanttevredenheidonderzoek
Het klantonderzoek van Erkend Adviesbureau (EA) is aselect: Uit de klantenlijst worden willekeurig vijf klanten gekozen die als referent gaan optreden (gebeld worden door EA). De referenten worden ondervraagt naar de kwaliteit en de genoten diensten van de keurmerkvoerder. De uitslag van dit onderzoek is openbaar en uit te lezen in het online portaal van de keurmerkvoerder.
De procedure is als volgt: De keurmerkvoerder (Lid) geeft aan EA alle (actuele (niet ouder dan 12 maanden)) klanten door waar de organisatie afgelopen 12 maanden een dienst heeft verzorgd. EA neemt willekeurig uit de volledige lijst van de keurmerkvoerder vijf referenten. Elke referent krijgt dezelfde vragen en kan deze beantwoorden met uitstekend, goed, voldoende, matig, onvoldoende of slecht. Het totale resultaat wordt in het onlineportaal anoniem gepubliceerd. Om het keurmerk te behalen moet elke vraag positief worden beoordeeld afhankelijk van de wegingsfactor. Het eindoordeel van de ondervraagde referenten moeten positief voldoen aan de wegingsfactor, hierna wordt het resultaat goed afgegeven.
-
Onderzoek en wegingsfactor
De onderzoeksvragen die vastgesteld zijn voor 2025 omvatten de volgende vragen.
√ Hoe is het voortraject geweest m.b.t. de opdracht/samenwerking.
√ Is het advies/dienst dat is ingewonnen/ingekocht overgenomen in de organisatie
√ Zijn er tijdens de uitvoering aanpassingen geweest, zo ja: opvolging terugkoppeling correct
√ Komt de leverancier (keurmerkvoerder) alle afspraken na die overeen zijn gekomen
√ De diensten zijn bekwaam met de juiste deskundigheid vormgegeven
√ De diensten worden integer en professioneel uitgevoerd
√ De diensten zijn uitgevoerd conform Erkend Adviesbureau
√ Algemene indruk over de keurmerkvoerder uitgesproken door referent
√ De prijs/kwaliteit van de diensten zijn als goed bevonden
De wegingsfactor is per vraag afhankelijk. Vragen met betrekking tot de diensten worden alleen goedgekeurd met de score uitstekend of goed. De vragen met betrekking tot uitvoering / opvolging / gebruik worden goedgekeurd wanneer deze voldoende of hoger scoren. De vragen met betrekking tot de prijs en/of rand voorwaarden worden goedgekeurd wanneer deze voldoen aan de score matig of hoger. Geen enkele vraag mag met onvoldoende of slecht worden beantwoord. De uitkomst van het onderzoek wordt als rapport van alle referenten anoniem in het onlineportaal gepubliceerd.
|