|
|
BV&T opleiding & advies BV
Werkt met de juiste diploma's, certificaten, documenten, instelling en houding. Deze organisatie wordt zeer zeker aangeraden door klanten van BV&T opleiding & advies BV. Ook is BV&T verkozen tot hoogwaardig lesstof ontwikkelaar. De trainingen en masterclassen zijn professioneel en uitermate deskundig opgezet. Lees meer bij klanttevredenheidsonderzoek hieronder.
Bedrijfsgegevens:
BV&T opleiding & advies BV.
Buitenbree 12
9403 JJ Assen
Tel: 088-7744333
KvK: 85965472
Website: www.bvtopleiding.nl
|
Klanttevredenheid
Uit het klanttevredenheid onderzoek van Erkend Adviesbureau, blijkt dat de opdrachtgevers zich positief uitspreken over de training activiteiten van BV&T Opleiding & Advies. Ook over de samenwerking met BV&T Opleiding & Advies worden positieve reacties gegeven. Gevraagd naar de sterke kanten noemen deelnemers verschillende punten. Het meedenken met de deelnemer en het inspelen op ontwikkelingen zijn belangrijke punten. Ook de flexibiliteit tijdens het trainen en opleiden wordt op prijs gesteld. De te behalen resultaten van de cursus komen goed naar voren, zowel in het voortraject, de uitvoering en in de dagelijkse praktijk van de deelnemers. De kwaliteit van de trainers en medewerkers, bijvoorbeeld waar het gaat om inspelen op de groep, worden vermeld als sterke punten. Het materiaal is van goede kwaliteit en herkenbaar vanuit de doelstelling van de opleiding of cursus. Oefeningen zijn veelal op de praktijk gericht.
Na het traject wordt er goed geevalueerd en verstrekt BV&T een rapport van bevindingen waar de organisatie het doel van de training kan voortzetten.
-
Toelichting klanttevredenheidonderzoek
Het klantonderzoek van Erkend Adviesbureau (EA) is aselect: Uit de klantenlijst worden willekeurig vijf klanten gekozen die als referent gaan optreden (gebeld worden door EA). De referenten worden ondervraagt naar de kwaliteit en de genoten diensten van de keurmerkvoerder. De uitslag van dit onderzoek is openbaar en uit te lezen in het online portaal van de keurmerkvoerder.
De procedure is als volgt: De keurmerkvoerder (Lid) geeft aan EA alle (actuele (niet ouder dan 12 maanden)) klanten door waar de organisatie afgelopen 12 maanden een dienst heeft verzorgd. EA neemt willekeurig uit de volledige lijst van de keurmerkvoerder vijf referenten. Elke referent krijgt dezelfde vragen en kan deze beantwoorden met uitstekend, goed, voldoende, matig, onvoldoende of slecht. Het totale resultaat wordt in het onlineportaal anoniem gepubliceerd. Om het keurmerk te behalen moet elke vraag positief worden beoordeeld afhankelijk van de wegingsfactor. Het eindoordeel van de ondervraagde referenten moeten positief voldoen aan de wegingsfactor, hierna wordt het resultaat goed afgegeven.
-
Onderzoek en wegingsfactor
De onderzoeksvragen die vastgesteld zijn voor 2025 omvatten de volgende vragen.
√ Hoe is het voortraject geweest m.b.t. de opdracht/samenwerking.
√ Is het advies/dienst dat is ingewonnen/ingekocht overgenomen in de organisatie
√ Zijn er tijdens de uitvoering aanpassingen geweest, zo ja: opvolging terugkoppeling correct
√ Komt de leverancier (keurmerkvoerder) alle afspraken na die overeen zijn gekomen
√ De diensten zijn bekwaam met de juiste deskundigheid vormgegeven
√ De diensten worden integer en professioneel uitgevoerd
√ De diensten zijn uitgevoerd conform Erkend Adviesbureau
√ Algemene indruk over de keurmerkvoerder uitgesproken door referent
√ De prijs/kwaliteit van de diensten zijn als goed bevonden
De wegingsfactor is per vraag afhankelijk. Vragen met betrekking tot de diensten worden alleen goedgekeurd met de score uitstekend of goed. De vragen met betrekking tot uitvoering / opvolging / gebruik worden goedgekeurd wanneer deze voldoende of hoger scoren. De vragen met betrekking tot de prijs en/of rand voorwaarden worden goedgekeurd wanneer deze voldoen aan de score matig of hoger. Geen enkele vraag mag met onvoldoende of slecht worden beantwoord. De uitkomst van het onderzoek wordt als rapport van alle referenten anoniem in het onlineportaal gepubliceerd.
|